poniedziałek, 19 stycznia 2009

3 Komentarze:

  1. Uprasza się St. Wiarusa o ASAP zgłoszenie się na Blog emigracyjny › Add New Post — WordPress i wpisanie postu pod tytułem "Jestem" z treścią "jestem".

    WordPress pozycjonuje się wielokrotnie wyżej w wyszukiwarkach od blogspota i istnieje kilkanaście dodatkowych przyczyn wyższości Word Press nad innymi blogami, o których nie wiedziałem w momencie powstawania Boomerangu.

    Boomerang z kolei wymaga dorocznego maintenance, więc SW mógłby zaprosić jakiegoś cleanera na parę dni w celu poprawienia międzymordzia.

    Best regards

    OdpowiedzUsuń
  2. ChGW dlaczego, ale moje hasło wordpress nie działa na emigracyjnym
    SW

    OdpowiedzUsuń
  3. New Invite Sent to st.wiarusNOSPAM -AT-gmail.com.

    OdpowiedzUsuń

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów