niedziela, 17 stycznia 2010

on
"Wizyta u lekarza zaowocowała kolejnym tygodniem zwolnienia i skierowaniem do innego doktóra....
Dzisiaj służba zdrowia rozwaliła mnie na łopatki, w związku z tym, że pan doktór (ja wiem, że to nie tak się pisze/mówi) jutro nie mógł mnie przyjąć przyszłam dzisiaj na tak zwany krzywy ryj. W rejestracji zakomunikowałam pani 'przemiłej' kobiecie, iż dochtor mię przyjmie i kartę trza zanieść na górę.
Czekałam na przeniesienie karty z odległości jednego piętra ponad pół godziny:) ale udało się .... Pani ma długie dojście, ale za to jakie efektowne :P

Ciekawa jestem jak długo będę czekała na wizytę u neurologa :) hehehe mam nadzieję, że nie zejdę do tego czasu :P"


zosia szczerba: z pamiętnika młodej kuracjuszki .. dzień IV ..:

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów