niedziela, 25 września 2011

on
Ktoś się podszywa pod Pana Tareja. Uprzejmie wyjaśniam, że to nie ja tym razem, choć od kilkunastu lat używam tego nicka. Wierzchołowski nie wpuszcza mojego IP na niezalezna. Niechętnie komentowałbym w wątkach bez RSS, bo leniwy jestem i wygodnicki ;) Mam też żal do Darskiego za likwidację portalu fundacji orrientacja.



hmmm

Pozbawianie tytułu profesorskiego za głoszenie poglądów politycznych? No, ciekawe... bardzo ciekawe. Pan to tak poważnie pisze? Myślę, że warto się zastanowić nad tym raz jeszcze.
Takie pomysły to ja pamiętam z okresu stalinowskiego - czyżby Panem kierował jakiś sentyment?



Do Panta rhei

Jaki Pan świetnie zorientowany w temacie , czyżby z autopsji?



''Do pan tarej ""

Celowo piszę pan z małej litery,bo taki ,,pan"
powinien wypowiadać się na ,,Onecie"
pan jest czerwony i tu dla pana nie ma miejsca.



dziękuję

za bardzo merytoryczną opinię. Nie ma to jak klasa i kultura. Widzisz - nie jesteś w stanie mnie obrazić, za malutki na to jesteś.



"za głoszenie poglądów politycznych?"

Kłamstwo katyńskie też było poglądem politycznym?
"No, ciekawe... bardzo ciekawe. I tak dalej, jak wyżej"
http://niepoprawni.pl/blog/333...



...

A co ma piernik do wiatraka? Kto kogo pozbawił tytułu profesorskiego za słowa? Odwołania do linka tym bardziej nie rozumiem.

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów