niedziela, 25 lipca 2004

on
modlitwa polaka :

"Gdy wieczorne wstają zorze
Zanim głowę do snu złożę
Modlitwę moją zanoszę
Bogu, Ojcu i Synowi
Dopierdolcie sąsiadowi

Dla siebie o nic nie wnoszę
Tylko mu dosrajcie proszę
Kto ja jestem?
Polak mały
Mały, zawistny i podły
Jaki znak mój?
Krwawe gały

Oto wznoszę moje modły
Do Boga, Marii i Syna
Zniszczie tego skurwysyna
Mojego rodaka sąsiada
Tego wroga
Tego gada
Żeby mu okradli garaż
Żeby go zdradzała stara
Żeby mu się żona z czarnym
I w ogóle, żeby miał marnie
Żeby mu spalili sklep
Żeby dostał cegłą w łeb
Żeby miał AIDSA i raka
Oto modlitwa Polaka

Jeśli Polska nie zginęła
My ją dobijemy
Czego obca moc nie wzięła
Sami rozgrabimy
Jeszcze Polska
Ojcze nasz
Póki my żyjemy
Nie będzie obcy pluł nam w twarz
Sami sobie naplujemy."

Dobry Panie Boze, dzieki ci za dwa oceany... : ...jakie mnie dziela od nieudacznikow typu Redlinskiego albo kameleuna, zawsze
gotowych wszystkim w Polsce wytlumaczyc, ze tak mi tu zle na antypodach, ze juz wytrzymac nie moge, choc mnie samemu nic o tym nie wiadomo.

Dzieki Ci rowniez, o dobry Panie, za akt olsnienia, czyli iluminacji, jaki zeslales na mnie przeszlo dwadziescia lat temu, gdy dane mi bylo zrozumiec, ze przypadek polskiego charakteru narodowego jest beznadziejny.

W nastepstwie natchnienia jakie mi zeslales, o dobry Panie, zdecydowalem umiescic miedzy soba a wiekszoscia reprezentantow tego charakteru wspomniane juz wczesniej dwa oceany. Niedlugo minie cwierc wieku od pamietnej chwili olsnienia, a nigdy jeszcze nie przyszlo mi zalowac. Przeciwnie, ani dzien mi nie mija, bym ci nie podziekowal goraco za Twoja nadprzyrodzona madrosc, o madry i dobry Panie.

Dlatego tylko za dwa oceany sie udalem, ze dalej jechac juz nie mozna bylo, gdyz kontynuujac swoja podroz zaczalbym sie znowu zblizac do siedliska umyslowej zarazy z drugiej strony.

Dzieki ci takze, o Panie, zes natchnal kolejnych prezydentow Stanow Zjednoczonych, premierow Kanady i premierow Australii wola polityczna utrzymywania restrykcyjnych systemow wizowych - koniecznych, z punktu widzenia epidemiologii psychiatrycznej oraz interesu publicznego, dla zapobiezenia szerszemu rozpelzaniu sie mialkosci, malosci, zawisci i ogolnego plugastwa umyslowego niektorych rodakow moich poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.

Amen.

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów