poniedziałek, 6 kwietnia 2009

on

Bardzo ciekawy Konkurs złodziejstwa

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] GPW w Warszawie, początek 2008 roku. Wszyscy zaint...

GPW w Warszawie, początek 2008 roku. Wszyscy zainteresowani wiedza jaka rolę odegrały nasze media oraz analitycy w wywołaniu paniki na rynku.
noreply@blogger.com (Anonymous), 2008, February 06, Wednesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] moi rodzice, ludzie po 50-tka, kupili sobie działk...

moi rodzice, ludzie po 50-tka, kupili sobie działkę. do zamożnych nie należą, stać ich było na opuszczony kawałek ziemi z rozsypującą się altanką. ale wzięli się do pracy - pracowali ciężko przez całe wakacje, zasiali piękna trawkę, wyrwali wszystkie chwasty, posadzili drzewka, w altance wstawili drzwi, szyby w oknach, wyremontowali werandę. włożyli w to miejsce naprawdę dużo serca.kilka dni temu pojechali na weekend wypocząć w swoim ulubionym mi...
noreply@blogger.com (justek), 2007, September 13, Thursday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Ja wiem, że to temat sprzed ponad roku, ale ludzie...

Ja wiem, że to temat sprzed ponad roku, ale ludzie ciągle to czytają, a ja nie mogę się powstrzymać. Dla (ogromnej!) odmiany jest to opowieść nie z naszego Szambolandu, tylko z Belgii, więc niejako na pociechę...Otóż ciocia z wujkiem mają piękny dom w pięknej okolicy (las, góry), piękny ogród i równie piękny - zawsze - samochód. Wówczas było to Audi A8, które wujo kupił sobie na 50-te urodziny. Pewnego dnia wrócił jak zwykle wieczorem do domu. Wj...
noreply@blogger.com (Anonymous), 2007, September 10, Monday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Znajomemu ktoś wyłamał zamek w samochodzie i zwiną...

Znajomemu ktoś wyłamał zamek w samochodzie i zwinął radio o śmiesznej wartości (stary złom). Za to zgubił w środku parę złotych w monetach i co najlepsze klucz do wyłamywania zamków. Więcej stracił niż zyskałi jeszcze wujo. Rozpakowywał samochód z zakupów w środku dnia. brał dwie siatki, szedł na 2gie piętro i wracał po następne siatki za każdym razem zamykając auto (BMW 820). Każde przejście trwało około minuty. Jak schodził po raz ostatni do sa...
noreply@blogger.com (Mateusz), 2007, April 29, Sunday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] 6 lat temu w moich stronach(mazury) glosno bylo o ...

6 lat temu w moich stronach(mazury) glosno bylo o Najbardziej odjechanej kradzieży jaka policja sie zajmowala (zreszta bezskutecznie).W ciagu jednej nocy zginelo 15 hektarow mlodego sadu(po drzewkach zostaly tylko dolki), nie bylo to az tak zuchwale jako ze wystarczyla spora ekipa i ciezarowka do wywiezienia mlodch drzewek. To co bardziej interesowalo policje jak w ciagu nocy zostalo zwiniete ogrodzenie wraz z betonowymi slupami trzymajacymi siat...
noreply@blogger.com (czarny), 2007, April 29, Sunday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] - dostałam na komunię rower Wigry 3, jeździłam na ...

- dostałam na komunię rower Wigry 3, jeździłam na nim, jak szalona, trzymałam w piwnicy uzbrojonej w 2 pary drzwi zaopatrzonych w kłódki. Ale na nic się one zdały, gdyż mama najęła jakichś facetów do sprzątania piwnicy. Piwnicę posprzątali, ale 2 dni później przyszli po rower - jedna kłódka rozwalona, a w drugich drzwiach ukręcony skobel. Milicja (jeszcze wtedy), choć dostała cynk, gdzie można szukać sprawców, olała, bo i po co sobie głowę zawrac...
noreply@blogger.com (jaija), 2006, November 28, Tuesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] w bialy dzien ktos zaladowal na lawete moje starrr...

w bialy dzien ktos zaladowal na lawete moje starrre auto (duzy fiat) i odjechal. Podworko pelne ludzi - nikt nic nie wie, nikt nic nie widzial.na policje chodzilem trzy dni i opisywalem moja historie w sumie szesc razy - najpierw na dole, w 'recepcji', potem oficerowi na sluzbie. Odsylano mnie na jakies parkingi, do strazy miejskiej - zawsze do kogos.Wszystkiego mialem po dziurki w nosie, szczegolnie jak zostalem oskarzony przez jakas policjantke...
noreply@blogger.com (gdotb), 2006, November 08, Wednesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] mi ktos zrobil podobnie: wybili boczna szybe, otwo...

mi ktos zrobil podobnie: wybili boczna szybe, otworzyli bagaznik, skad ukradli brudne rekawice, ktore uzywalem w czasie zmieniania kol....
noreply@blogger.com (gdotb), 2006, November 08, Wednesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] W tym roku jakiś debil wybił mi szybę w aucie (kos...

W tym roku jakiś debil wybił mi szybę w aucie (koszt zamiennika 450 PLN) i ukradł... zużyty zapach do samochodu (bezwartościowy).
W zamian zostawił trochę własnej krwi na uchwycie na napoje - pewnie pociął się, jak tłukł szybę - i tak nie udało mu się otworzyć
auta...
noreply@blogger.com (Kokeeno), 2006, November 07, Tuesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] A mnie okradała regularnie moja sąsiadka działkowi...

A mnie okradała regularnie moja sąsiadka działkowiczka. Po pewnym czasie zorientowałam sie że to co zniknęło na mojej działce zaczynało rosnąć na jej.Podobnie było z innymi działkowcami.W końcu zorganizowaliśmy z sąsiadami
komitet obrony naszych działek i odkryliśmy złodzieja.A złodziej sie tym wcale nie przejął i dalej z nami sąsiaduje,jednak przestał nas okradać,ale podejrzewam że przeniósł sie po prostu na dalsze tereny.
noreply@blogger.com (beata), 2006, November 04, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] zapierdolili z kompa pracę dyplomową z domu... to ...

zapierdolili z kompa pracę dyplomowąz domu... to było w 2001w dodatku wszystkie CD i dyskietki z kopiamipracka była upierdliwa, bo dużo liczenia i rysowaniaofkz musiałem od zera odtwarzaćskreślili mnie z listy studentów za niezłożenie pracy w terminie i jednocześnie poinformowali armię :)a policja nie dość, że przyszła na nogach "bo nie mamy na benzynę", to jeszcze śmiała się, jak miesiąc później miałem znowuwłamanie
noreply@blogger.com (noteb), 2006, November 04, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] mnie okradaja co jakiś czas w pracy na nadgodzinac...

mnie okradaja co jakiś czas w pracy na nadgodzinach w ub.roku , przez rok(!) płacono mi mniej o 50-70 zł miesiecznie za dodatkową pracę o czym nie wiedziałem, bo pieniadze dostawałem przelewem na konto razem z pensją.
noreply@blogger.com (drzejms-buond ☺), 2006, November 04, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] a mojego męża okradl ING Bank Śląski.Wypłacał z ba...

a mojego męża okradl ING Bank Śląski.Wypłacał z bankomatu napisało "Brak środków w bankomacie" a i tak z konta zniknęło 2000zł.Odmowa reklamacji bo nie miał karteczki "potwierdzenie transakcji"!!!!!!!!!!!!!!!!!
noreply@blogger.com (Anonymous), 2006, November 04, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Miałam z 10 lat. Kosciół od ulokowany od setek lat...

Miałam z 10 lat. Kosciół od ulokowany od setek lat na slicznym zalesionymwgórzu. Lokalnym zwyczajem wciagnęłam na górę saneczki, żeby po mszy zjechacsobie radosnie na dół. Tłum ludzi w swiatyni, saneczki postawiłam grzecznie wprzedsionku, przepchnęłam sie do przodu ku ołtarzowi, do miejsc dzieciecych. Pogodzince spedzonej na modlitwach wrociłam po saneczki- a tu bach! przykraniespodzianka- sanki ktos ukradł. Oczywiście żaden katolik nic nie widzi...
noreply@blogger.com (de_m0nika), 2006, November 04, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] ============================== ===================...

============================================================FINAŁ KONKURSUWłaśnie trwają obrady członków Personelu, którzy pod czujnym okiem Komisji Gier wskażą wygranych. W sobotę 21 X 2006 pojawi się post podsumowujący 7 tygodni konkursu. Dowiecie się także jakie ufundowaliśmy nagrody.NECROFINAŁ KONKURSU============================================================
noreply@blogger.com (Necro), 2006, October 20, Friday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Ja już co prawda opisałem kradzież, która wydawała...

Ja już co prawda opisałem kradzież, która wydawała mi się najbardziej kurewska (skrojenie z plecaka podczas piwkowania ze znajomymi z grupy dyskusyjnej w ogródkach nadwiślańskich) ale wczoraj przypomniałem sobie coś, co wydaje mi się być, mimo wszystko, jeszcze ciekawsze. I dobrze opisujące duszę przeciętnego Polaka. W tym przypadku Polki. Krótki rys historyczny, który pozwoli lepiej zrozumieć skundlenie głównej bohaterki dramatu. Z powodów zdrow...
noreply@blogger.com (Radkowiecki), 2006, October 20, Friday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] moj dziadek otworzyl drzwi do mieszkania kobiecie,...

moj dziadek otworzyl drzwi do mieszkania kobiecie, ktora prosila o szklanke wody lub o kartke do napisania czegos, a jak dziadek czlapal do kuchni/pokoju to jej wspolniczki wyszperaly na szafce dwa pierscionki zlote. wbijalismy dlugo do glowy dziadkowi ze ma nie otwierac chocby ktos blagal o pomoc:P moj dziadek otworzyl drzwi do mieszkania kobiecie, ktora prosila o szklanke wody lub o kartke do napisania czegos, a jak dziadek czlapal do uchni/po...
noreply@blogger.com (lu27), 2006, October 12, Thursday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] w bibliotece miejskiej przyszlam z reklamowka w kt...

w bibliotece miejskiejprzyszlam z reklamowka w ktorej mialam ksiazki do oddania, oprocz tego taka mala kosmetyczke z biletami, legitymacja, dowodem osobistym, plikiem pieniedzy(byloto przed dominacja).kwota jakas wielka nie byla, ale dla uczennicy szkoly sredniej kazda kwota jest duza:-) ksiazki oddalam bibliotekarce, a sama weszlam miedzy regaly wybrac sobie cos nowego, reklamowka zwinieta byle jak zostala na ladzie.po paru minutach wracam, a ta...
noreply@blogger.com (mallina / gazeta), 2006, October 07, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Okradziona zostałam 3 razy (więcej nie pamiętam) P...

Okradziona zostałam 3 razy (więcej nie pamiętam) Pierwszy raz w szkole średniej zostawiłam w szatni kurtkę nową, na ówczesne czasy b. ładna w oliwkowym kolorze po lekcjach do domu jechałam bez kurtki w samej bluzce a była zima płakałam jak małe dziecko nie tyle z zimna co z zalu że ją straciłam bo pracowałam na nią całe wakacje. Drugi raz na szkoleniu w hotelowym (roboczym) pokoju w szafie miałam swoje rzeczy po wykładach nie znalazłam już w szaf...
noreply@blogger.com (Mariola), 2006, October 07, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Miałam 8 lat. W wigilię dawno temu pojechaliśmy do...

Miałam 8 lat. W wigilię dawno temu pojechaliśmy do babci. Gdy wróciliśmy o godzinie 21, na progu domu leżała siekiera (zabezpieczenie w razie czego). Nie użyli jej, bo uciekli. Wcześniej myśleli, że wyjeżdzamy na całą noc. Nie ukradli dużo, bo wtedy akurat się wprowadziliśmy i mieliśmy dość dziwnie rozlokowane rzeczy (głównie w pudłach na strychu). Najbardziej mi żal bransoletki mojej mamy, którą tata zrobił specjalnie dla niej (tata jubiler) i a...
noreply@blogger.com (dirgone), 2006, October 07, Saturday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] numer znany, ale w innym wydaniu... w trakcie rozm...

numer znany, ale w innym wydaniu...
w trakcie rozmowy na ulicy telefon odjechał wraz z rowerzystą dowcipnisiem,
który wmawiał memu Mężowi, że Żona go zostawia dla Niego...
siedziałam wtedy obok Męża, który rozmawiał ze znajomą, tudzież zaobrączkowaną
noreply@blogger.com (reni_78), 2006, October 06, Friday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] z samochodu apteczkę [ opakowanie } pozostawiając ...

z samochodu apteczkę [ opakowanie } pozostawiając zawartość na siedzeniu
noreply@blogger.com (jwyszynska / gazeta), 2006, October 03, Tuesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Przyjechałem z Częstochowy do Krakowa. Na parkingu...

Przyjechałem z Częstochowy do Krakowa. Na parkingu pod Akademią Ekonomiczną na 2 godziny około 14:00 zostawiłem samochód. W biały dzień, goście rozwalili szybe, wzięli moje radio i radio z samochodu zaparkowanego obok - również poprzez wybicie szyby. To taka norma w Krakowie?
noreply@blogger.com (krzysiek gaudy), 2006, October 03, Tuesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] poszkodowana/yprzypadekmoja babciarowerzysta jadąc...

poszkodowana/yprzypadekmoja babciarowerzysta jadący po cmentarzu(!) wyrywa kobiecie torebkęmoja mamakobieta wysiada z autobusu, a tu torebka nożem rozcięta i wypatroszonamój domsąsiad przychodzi wieczorem pożyczyć wiertarkęjest w naszym domu po raz pierwszyidzie za mężem do schowka na drugim przedpokojumąż sobie przypomina, że przecież wiertarkę pożyczył koledzewizyta trwa max 2minkosztuje mnie dwa złote pierścionki - zaręczynowy i pamiątkę rodzi...
noreply@blogger.com (reni_78), 2006, October 03, Tuesday

[Comments on OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF: Konkurs na Najbardziej Skurwysyńską Polską Kradzie...] Urząd skarbowy - kazano mi zaplacić karę 2000zl , ...

Urząd skarbowy - kazano mi zaplacić karę 2000zl , pomimo, że wcześniej
zapewniano mnie, że wszystko jest w porządku i żadna kara mi nie grozi.

Napaść na klatce na mojego sąsiada - zlodzieje szli za nim z banku - oczywiście
PKO bp. Nie był to pierwszy przypadek. Policja nawet nie próbowala poinformować
bank, że coś się dzieje u nich nie tak, skoro złodzieje wiedzą, kto i ile
wyplaca pieniedzy.
noreply@blogger.com (silence3 / gazeta), 2006, October 03, Tuesday

Powered by FeedJumbler.
FINAŁ
Następujące osoby dostają dyplom zaświadczający, iż zostały okradzione w skurwysyński, polski sposób. Dokument wydrukowany na karbowanym papierze sprowadzanym z zagranicy. Podpisany przez członków Personelu.
Dyplomy otrzymują (w porządku zamieszczania postów w konkursie):

Mlodafuria
Radek T
Gajovy
Van L
Barbara
Quatryk

Trzy osoby dostają nagrodę główną w postaci podkładki pod mysz z logiem Oto Polski:
Mlodafuria
Van L
Radek T.
via OTO POLSKA BLOG: POLITYKA, KULTURA, GOSPODARKA, SPOŁECZEŃSTWO, NAUKA, EMIGRACJA, KLER, SYF, Oto, Polska, Oto-Polska, Polski, Polskie, Polskiego, Polacy, Polak, Polsce, BECIKOWE, EMERYTURA, EMIGRACJA, ESTETYZM, EURO2012, GALERIA, POLSKIEGO SYFU, GOD PERVER.

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów