poniedziałek, 16 kwietnia 2007

on
Józef Oleksy - Onet.pl Blog: "Zaproszony na obiad przez Pana Gudzowatego nie spodziewałem się, że przyjąłem zaproszenie na przesłuchanie. W nagraniu nie rozpoznaję swoich myśli, nie rozpoznaję siebie. Sformułowania nieprawdpodobnie złośliwe i wulgarne nie pasują do mojej osobowości. Wszyscy, którzy mnie znają wiedzą, że chętnie żartuję, że bywam uszczypliwy, ale z pewnością nie jestem wulgarny. Sądzę, że w profesjonalnym „ubeckim przsłuchaniu”, którym faktycznie był ten prywatny obiad, zastosowano środki osłabiające samokontrolę. Powtarzałem narzucone mi sformułowanie i poglądy, które skwapliwe i podstępnie nagrywano."

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów