czwartek, 5 lipca 2007

on
Między Michnikiem a Rydzykiem - rafalziemkiewicz.salon24.pl:

"Z opóźnieniem przeczytałem w GW kpinki redaktora Kalukina z mojego blogu, i nijak nie mogę pojąć, o co chodzi. Autor może i naprawdę sądzi, że popisał się ostrą jak brzytwa ironią, ale ktoś to puścił do druku na eksponowanym miejscu. Widzę trzy możliwości.

A) Michnikowszczyzna naprawdę schodzi na psy i na nic lepszego jej nie stać

B) Tekst miał służyć okazaniu mi przez gazetę lekceważenia

C) wewnątrz GW istnieje antymichnikowy spisek, sympatyzujący ze mną, choć otwarcie tego nie może przyznać – i to jego dziełem jest właśnie komentarz, który niby to mnie atakuje, ale tak naprawdę jego jedyna merytoryczna zawartość sprowadza się do zareklamowania czytelnikom gazety „Michnikowszczyzny” poprzez poinformowanie, że jest już na rynku, można ją kupić w empikach i Merlinie, trafiła na listy bestsellerów i ma świetne recenzje.

Jako człowiek skłonny do spiskowych wyjaśnień, za najbardziej prawdopodobne uważam wyjaśnienie C. Zatem – dziękuję, chłopaki, sprytnie to załatwiliście."

1 Komentarze:

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów