poniedziałek, 9 lipca 2007

on
Ryszard Zając blog - Onet.pl Blog: "PS 3.
Alexis powinna całować mnie po rękach... Z zeznań prokuratora Piotra Wolnego wynika, iż jedyną podstawą faktyczną zastosowania wobec niej art. 229 par. 6 k.k. (tzn. jej niekaralności pomimo udziału w korpucji) jest wyłącznie fakt, iż nie wskazałem byłego polityka prawicy Henryka D. jako pośrednika, który zaniósł łapówkę Dębskiemu za zatrudnienie zięcia Alexis (Andrzeja D.) w swym 'gabinecie politycznym' w UKFiT-cie. Osobę tę wskazała Alexis. W tym zakresie przypuszczałem, że tym pośrednikiem mógł być pewien działacz 'S', czemu Barbara K., zwana Alexis zaprzecza. Dębski już nic nie zezna, bowiem zastrzelono go na polecenie 'Baraniny'. No cóż, jak było naprawdę - komu, kiedy ile i za co wręczała Alexis - wie tylko ona sama. Wcale jednak nie jestem pewien, czy wersja przedstawiona przez nią w jej zeznaniach jest do końca prawdziwa. Znam tylko fragmenty tych zeznań (z konfrontacji), więc nie mam jak zweryfikować ich treści z tym, co ja wiem. Ta baba potrafi łgać bez zmrużenia oka; opowiadając w przerwach o tym, jak rzekomo bezinteresownie pomaga niemalże całej ludzkości..."

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów