wtorek, 12 maja 2009

on
Oświadczam również ze wszelka korespondencja na tej stronie jest bardzo szczegółowo monitorowana przez nasze biuro prawne które to będzie reprezentować i bronic dobrego imienia naszej 125- letniej instytucja jak również wszystkich pracowników i reprezentantów Orchard Lake Shools.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia z zimnego Detroit.
Z wyrazami szacunku
Marcin Chumiecki
Dyrektor Polskiej Misji
Przy Zespole Szkol Orchard Lake
mchumiecki@orchardlakeschools.com
248 683 0412
Ps. Bardzo dziękuję za nazwanie mnie „agenta przemysłu tytoniowego” mój były pracodawca Philip Morris Poland otrzymał kopie korespondencji co pozwoliło mi na odnowienie starych kontaktów ze znajomymi z którymi spędziłem wiele lat.
via AMERYKAŃSKA NAGRODA im. JÓZEFA MACKIEWICZA DLA KS. PRAŁATA DR ROMANA NIRA | Blogmedia24.

Maryla, śr., 11/03/2009 – 00:22
Witam,
jeżeli juz Pan tu trafił do nas, w ślad za Panią dr Kruszewska, to
moze bedzie Pan uprzejmy i zaspokoi nasza ciekawość, co sie dzieje z
Archiwum i w jaki sposób został Pan szefem Polskiej Misji?
Czy powołał Pana polski MSZ, czy tez organizacje polonijne?
Zanim zuważyłam Pana wpis, zajrzałam na fora polonijne i tam trwa
podobna dyskusja nad losem Archiwum.
http://www.polskiedetroit.com/forum/viewtopic.php?pid=6407
Moze Pan odpowiedziec na moje pytania?
pozdrawiam
Maryla
http://www.blogmedia24.pl/node/10870#comment-32744
via Marcin Chumiecki w Orchard Lake – Forum Polonia | Grupy dyskusyjne.
Ninieszym pragnę poinformować, że dzisiaj, 30 kwietnia 2009 r.,
zamykam stronę http://forum.polskiedroit.com. Dziękuje za te
kilkanaście, razem spędzonych, miesięcy. Dziękuje za to, że razem ze
mną tworzyliście tą stronę. To dzięki Wam, Forum Polskie Detroit stało
się jedną z najczęściej odwiedzanych polonijnych witryn w Detroit.
Okoliczności, na które niestety nie mam wpływu, zmusiły mnie do
podjęcia tak trudnej decyzji.
http://www.polskiedetroit.com/forum/viewtopic.php?pid=6407
via Marcin Chumiecki w Orchard Lake – Forum Polonia | Grupy dyskusyjne.

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów