czwartek, 28 kwietnia 2005

on
Przeglad Polski on-line (nowojorski tygodnik kulturalny): "W ustach zachwyconej panienki spod Rzeszowa, zajmującej się zresztą pisaniem i malowaniem, wszystko było w słonecznej Italii "zajebiste". I Wenecja, i Padwa, i Rzym, a nawet Sycylia. Miała "halun" na punkcie jednego Murzyna, który chciał ją nawet "przelecieć", a może i "skubnąć", ale skończyło się na wizytówce. Na jej punkcie miał "halun" pewien makaroniarz, ale nie miał "kasy" (a może klasy, nie dosłyszałem), dlatego on ją "chlastał". W tym momencie nie wytrzymałem i odwróciłem się, by zaspokoić swoją ciekawość pomieszaną z obawą, gdyż spodziewałem się zobaczyć młodą, a już pociętą - zmarszczkami blizn - twarz, ale nie. Jak mi później wyjaśniono, "chlastać" w języku młodzieży południowej Polski oznacza "zwisać". Ten Włoch jej po prostu zwisał, ale Italia jako taka była "totalnie, odlotowo, kulowo (od cool - MK) zajebista". Za to powrót do Polski okazał się należeć do mniej fascynujących przeżyć, gdyż ponowne spotkanie tej dziewczyny z ojczyzną okazało się po raz kolejny w jej młodym życiu, wypełnionym wszak podróżami, "masakrą". Polska polityka - masakra, polskie ceny - masakra, polskie drogi - masakra. W skrytości ducha przyznałem jej rację."

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów