sobota, 21 stycznia 2006

on
Gazeta.pl : Forum : Polonia:

"> Zbastuj troche bo choc jestem tez za granica

Hehe, good for you

mam dwa obywatelstwa i obydwa
> sobie jednakowo cenie.

Aaaaa, to twoja sprawa i gajowego Maruchy. Niektorzy powiedzieliby, ze jestes klasyczna przedstawicielka tzw. sekty IsetuIsetam czyli bractwa usilujacego posadzic jedna doooope na 2 stolkach jednoczesnie. I mieliby ci to za zle. Ale ja jestem czlowiekiem tolerancyjnym i dlatego klak mi do tego czy lubisz miec paszporty czy 10. Ja w kazdym razie nie lubie miec paszportu kraju, za ktorego obywatela dawno sie nie uwazam, a gdyby procedura zrzekania sie obywatelstwa wygladala tak jak w krajach cywilizowanych, a nie jak tor przeszkod im. Jozefa Wissarionowicza, to dawno bym go nie mial. I tak zreszta uwazam, ze go nie mam.
'Rzont' polanezyjski wprawdzie uwaza mnie za chlopa panszczyznianego przykutego lancuche za noge do kartofliska pod Kutnem czyli tzw. obywatela polskiego, ale tu znow bardzo pomocna jest moja ogolna tolerancja - mianowicie mam gleboko w dupie poglady 'rzondu' Polanezji. Bruksela, zgodnie z tradycjami tolerancji w EU, tez ma gleboko w dupie poglady Polanezji na sprawy wizowo-paszportowe i dlatego ta ostatnia ma nie dyskutowac, tylko stosowac sie do przepisow unijnych.
Aha, zapomnialem dodac, ze swojej corki, urodzonej w Kanadzie tez nie uwazam za obywatelke Polanezji, i again tolerancyjnie mam gleboko w dooopie dokladnie odmienny poglad 'rzondu' Polanezji w tej sprawie, jak zreszta w wielu innych."

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów