wtorek, 23 października 2007

on
2007-10-21, 12:42:44

Mierzę czas niebadziewiem albo z krainy Brytów - rolex.salon24.pl:

"- Ty, Rolex, ty to lepiej wyjedź z tego kraju. Nie pasujesz - Mateusz trąca szklanką moją szklankę. Wydają miły uchu dźwięk.

Znów urząd. Ten dla odmiany zapewnia spokojną starość. - Przecież pan ma niedopłatę! - wyskubane brwi unoszą się wyskoko na czole. - Nic o tym nie wiedziałem... Nie miałem żadnych monitów... Ile tego jest?

- Nie ważne ile - pani wzrusza ramionami. - Niech pan się kopnie do kasy i wpłaci dwadzieścia trzy pięćdziesiąt, wróci z kwitkiem i odstoi jeszcze raz - mówi szeptem.- Właściwie to już powinna wniosek do prokuratora pisać - uśmiecha się radośnie.

- Do prokuratora?! Teraz jestem wstrząsnięty.

- A jak? Przepisów nie zna? Prezes spółki z niedopłatą za ZUS pracownika?

- Wie pani, usiłuję się wymadrzyć, kiedy po godzinie wracam z kwitkiem z kasy - to nie jest normalne.

- To niech pan wyjedzie - radzi pani spokojnie i chowa kwit do kasetki.

No to wyjechałem. "

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów