środa, 21 listopada 2007

on
Moskiewska Szkoła Sawułarwiwru słabo uczy hateemela.

Tak to wygląda w IE:


Zamiary przekroczyły umiejętności


Browser Statistics Month by Month
2007IE7IE6IE5FxMozSO
October21.0%34.5% 1.5%36.0%1.3%1.7%1.6%
September 20.8%34.9%1.5%35.4%1.2%1.6%1.5%



No, ale sam PiS nie jest lepszy:
Prawo i Sprawiedliwość: "Forum w obecnym kształcie jest poniżej standardów."



Najlepszy jest dostęp do trójfilarowego programu wodza


Lista Obecności: Komunikat:

"Kuki pisze...

@ Asienka
nie, to nie sprawa ambitnego? (nie wiedziałem o tym - dzięki) pana K. i nic na to nie poradzimy, że wszystko Ci pasuje
;)

pozdrawiam serdecznie

ps. Otto
a mnie poprosiły o odlinkowanie się (bo wg nich to ja jestem manipulant), ale w sumie nie ma tego złego...
21 listopad 2007 14:55"




Drobna kosmetyka Listy Obecności: "Wyleciany" komentarz Stirlitza he he he: "

2007-11-21


"Wyleciany" komentarz Stirlitza he he he

Lista Obecności: Komunikat:

" 2 comments:

Asienka pisze...

A może to sprawka niezwykle ambitnego pana K.?
Data ataku, cel, motyw ... pasowałby jak ulał.
20 listopad 2007 17:29

von Stirlitz pisze...

Drobna kosmetyka Listy Obecności: Штирлиц - dawniej FAQ? Hę?:

"Szkoda mi tylko tych naiwniaków, co się dają nabierać na wasze kłamstewka.

Och, jakże się cieszę, że się w samą porę odlinkowałem od manipulantek. Rzućcie okiem na swoje osiągnięcia przez IE."

21 listopad 2007 12:55 "


"

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów