sobota, 29 marca 2008

on


Ten blog został zablokowany
ze względu na złamanie regulaminu.

Bez Owijania - zoologiczne idiosynkrazje Pana Tygrysa: Wyniki wyszukiwania: salon:

poniedziałek, marzec 17, 2008

Na drzewo dziadu, ślizgaczu chciwy!

Wczoraj późnym wieczorem rozstałem się z blogowiskiem salon24. Poszło o to, że niejakiemu Ujazdowskiemu, który z wielu powodów jest mi obrzydliwy, na jego nudny i dość wstrętny (jak to z pewnością u niego) wpis na jego blogu napisałem, cytuję: "Na drzewo dziadu! Powinni cię byli wywalić znacznie wcześniej, ślizgaczu chciwy na forsę i głaski tefauenów."

Kto mnie choć trochę zna i zna mój styl, z pewnościa zauważy, że było to w sumie łagodne i żartobliwe potraktowanie tej mendy.'

Kto mnie choć trochę zna i zna mój styl, z pewnościa zauważy, że było to w sumie łagodne i żartobliwe potraktowanie tej mendy."



RSS
Na całe szczęście Tygrys miał zaplecze heh heh heh wyciętej z Salonu Owiec przaśnej wersji dysfunkcjonalnego quasi-bloga znanego jako "płatna klikara": Zoologiczne Idiosynkrazje Pana Tygrysa

Archiwum tego bloga


  • 2008
    (36)

  • marzec 2008(19)
    RSS

    Bez Owijania - zoologiczne idiosynkrazje Pana Tygrysa: kataryna
  • 1 Komentarze:

    Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
    Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
    "Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
    Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
    <a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
    tutaj więcej szczegółów