sobota, 31 lipca 2004

on
Gazeta.pl : Usenet : Watek : alt.pl.emigracja:
"> > Nie wiem czy ty czasem nie jestes debilowaty.
>
> Rzeczywiscie zachowujesz sie jak typowy maly polaczek latajacy dwa razy do
> roku na jackowo i wraz z tysiacami sobie podobnych przynoszacy wstyd
> rodakom.
>
Jednak to ze jestes zgryzliwym debilkiem nie ukryjesz, przyjezdzam bo pracuje w firmie Amerykanskiej jak tak juz wnikasz. Jak juz nie potrafisz merytorycznie romawiac to nie pogyz ze zlosci chociaz klawiatury pajacyku na drucie.

> Przyjezdzasz do obcego kraju, wykorzystujesz przywilej, ktory Ci daja, by
> klac, zlorzeczyc na nich i doic z kasy?

To jak ten kraj wyzyskiwal i dla wyzyku mordowal ludzi oraz zniewal to jest podstawa bytu tego panstwa i jego nieodlacznej histrii. Zebys prymitywie chodzil do szkoly nie szarpal bys sie jak gowno w przerebli, wlazac komus w dupe tylo za to ze daja ci prace.
Ja nie czuje obowiazku klamac i falszowac swoich uczoc wobec tego panstwa bo to ze mi placa nie znaczy ze dostaje pieniadze za darmo. Zatrudniaja mnie tylko dla tego ze moga smialo wykozystac mnie jak frajera za pare dolarow w porownaniu z zarobkami w tej samej firmie obywatela US.
Wiec cieciu z jackowa jak to okresliles dalej wlaz w dupe tylk dlatego ze jestes czarnuchem ktory mimo ze im jest to jeszcze na sile to akceptuje.
Ja ich nie doje z kasy ty kupo wylenialego lajna, oni mnie doja z mojej wiedzy i talentu.
Tak jak ciebie doja czarna mambo na tej towojej budowie i sie tylko smieja pajacu.
roznica jest miedzy nam i taka ze ja pracuje bo potrzebuje pieniedzy ale wiem w jakiej jestem sytuacji i umie to szczerze okreslic, a ty kupo obrazasz innych w obronie za tymi co cie i pakuja w pupe czarna,"

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów