piątek, 18 lutego 2005

on
Ksiega Gosci -- Pokrzywdzeni.pl:

"33.Nie wierze w pokrzywdzonych! Kazdy kto znalazl sie na tej liscie ma wiele na sumieniu. Ludzie niewinni nie mieli powodu, aby znalezc sie na listach esbecji.
Elzbieta Gawlas
2005-02-17 18:17:06


34.Do p. Elzbiety Gawlas

Szanowna Pani,
dziekuje za wpis. Musze powiedziec, ze nie ma Pani racji. Zalozylem strone www.pokrzywdzeni.pl dlatego, ze na liscie znalazly sie nazwiska osob, o ktorych z cala pewnoscia wiem, ze nie byly wspolpracownikami bezpieki i co wiecej - uzyskaly status pokrzywdzonego, czyli byly inwigilowanei przesladowane przez bezpieke Tak wiec Pani sformulowanie 'Kazdy kto znalazl sie na tej liscie ma wiele na sumieniu' uprawnia mnie do stwoerdzenia, ze strona www.pokrzywdzeni.pl jest potrzebna.

Pozdrowienia
Maciej Swirski
Szczur Biurowy
http://www.szczurbiurowy.com
2005-02-17 18:24:17


35.Przepraszam, ze z ksiegi gosci robie forum dyskusyjne ale musze odpowiedziec panu Edwardowi Lewedowi. Wzruszony Pana tulaczym losem wyjasniam co nastepuje: nie zrobilem nic zlego nikomu a tym bardziej Panu i to nie przeze mnie musial Pan emigrowac. Na dodatek, kiedy Pan ciulal dolary ja spedzalem czas najpierw w kamaszach a potem w nedznie oplacanej pracy z ktorej ledwo starczalo na chleb. Studia skonczylem juz w wolnej Polsce, niestety musialem za nie zaplacic, bo bylem za stary. Teraz nie mam nawet pracy. Wrod polskich powiedzen i przyslow znajduje sie rowniez takie: milczenie oznacza zgode. Dlatego milczec nie zamierzam, chociaz daleko mi do rozdzierania szat. Roznica miedzy nami jest taka, ze ja o Panu wiem, ze rzuca Pan nie potwierdzone oskarzenia, a Pan o mnie nie wie nic. Rozumiesz Pan? Nic. Jak Panu szachecki honor pozwala byc oszczerca? Z pana jest taki dzlachcic jak ze mnie agent."

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów