niedziela, 2 grudnia 2007

on
"Irlandia, Cork 5.07.2007

Dzisiaj mija 11 dzien mojej wielkiej emigracji wakacyjnej. Dobra wiadomosc jest taka, ze mam prace. Co wiecej, prace o jakiej nie snilem. Jestem czyms w rodzaju kasjera w kafejce internetowej (mamy tu internet, telefony, przelewy pieniezne, przesylki cargo, top-upy do komorkek i standardowo drukarke, ksero, fax). Dla kogos kochajacego sleczec przed monitorem komputera praca marzenie. Nielimitowany dostep do neta i jeszcze za to placa!

Oczywiscie nie wszystko jest takie kolorowe jak sie z poczatku wydaje. Placa minimalna w Irlandii wynosi 8.30e, czyli w przyblizeniu rownowartosc 24zl za godzine. Ja otrzymuje tylko 5e za godzine, czyli prosty wniosek - praca legalna nie jest. Slyszal ktos o czyms takim jak PPS? Numer, ktory jest potrzebny by pracodawca odprowadzal nasze podatki. Zapomnijcie. Mi osobiscie, to odpowiada. Pracuje, a konkretnie siedze w internecie i placa mi za to 20zl za godzine. Great. Co prawda dochodza koszty utrzmania, tu w Irlandii, ktore do niskich nie naleza, ale da sie za to wyzyc i nawet sporo (jak na studencka kieszen) odlozyc."

Kocham jutro - popiol.salon24.pl

0 Komentarze:

Prześlij komentarz

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów