wtorek, 15 stycznia 2008

on
Co się dzieje na Wordpressie? « Moje Liceum - Pamiętnik licealisty:

"Myślałem, że jak zajrzę w czasie mojej nieobecności w moich rodzinnych stronach z kawiarenki internetowej na mojego bloga to zastanę sporo niższą oglądalność. Owszem - spadła, ale wcale nie dlatego, że nie piszę nowych postów. Odwiedzalność spadła, bo administratorzy Wordpressa postanowili nic nikomu nie mówiąc usunąć mojego bloga z wszelkich rankingów oraz ze stron tagów. Tak po prostu… Możecie to sami sprawdzić klikając na którykolwiek tag - mojego postu tam nie będzie…
Co mam o tym myśleć? Blog był na pierwszym miejscu przez kilka tygodni. Moje posty regularnie w pierwszej dziesiątce. Tematyka - jak każdy widzi, inni piszą gorzej, zamieszczają zdjęcia o wiele wulgarniejsze… więc raczej nie o to tutaj chodzi. Że tagują każdy post kilkunastoma tagami? Inni tagują bardziej i na słowa mniej związane z tematem postów.
Czy ktoś mi może wytłumaczyć o co chodzi administratorom? Bo ja nie rozumiem… A jakby ktoś się cieszył, że konkurencja w postaci mojego bloga zniknęła to tylko przypomnę - dziś znikną z rankingów mój blog, jutro zniknie może Twój. I też nikt Ci niczego nie powie."

komentarz Azraela: "Nie mam pojęcia, czy ktoś z Polski administruje portalem, ale rzeczywiście - ktoś Cię podkablował. Innego powodu nie widzę. Mnie kiedyś ktoś zdjął z dailymotion video - ale z powodów politycznych.

Powodzenia w walce z korporacją… :-P"

1 Komentarze:

  1. Co się dzieje na Wordpressie? « Moje Liceum - Pamiętnik licealisty: "Mój blog został podkablowany przez Wojska Łączności z Polonią. W rezultacie przez ponad rok musiałem logować się dubeltowo. Myślałem naiwnie, że podwójne logowanie związane było z używaniem wersji beta. Dopiero po ponad roku dostałem ni stąd ni z owąd email:

    date Feb 16, 2007 5:33 PM
    subject Re: [#113966783] Blogger Beta non-spam review and verification request: http://obczyzna.blogspot.com/
    mailed-by trakken.google.com

    Hello,

    Your blog has been reviewed, verified, and cleared for regular use so that
    it will no longer appear as potential spam. If you sign out of Blogger and
    sign back in again, you should be able to post as normal. Thanks for your
    patience, and we apologize for any inconvenience this has caused.

    Sincerely,
    The Blogger Team”"

    OdpowiedzUsuń

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
Do komentarza wstawiamy hiperłącze w postaci
<a href="http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub jakąś frazę</a>
tutaj więcej szczegółów